მიწოდების შესახებ

შეკვეთების საქართველოს ფოსტის საკურიერო სერვისით მიწოდება საქართველოს მასშტაბით

შეუკვეთე და აირჩიე სასურველი მიწოდების მეთოდი

ელ-ფოსტაზე გამოიგზავნება შეკვეთის დამადასტურებელი შეტყობინება

ა) გზავნილის ს/ც-ში ასახვის შემდეგ მიიღებ სმს შეტყობინებას

ბ) მისამართზე მიწოდებისას დაგიკავშირდება კურიერი

საქართველოს ფოსტა

საქართველოს ფოსტა

მიწოდება ყველგან სადაც საქართველოა

  • შეკვეთა იგზავნება ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით სამუშაო დღეებში, დილის 8:00 საათზე.
  • გზავნილის მიწოდებას კურიერი ახორციელებს გაგზავნიდან 1-2 სამუშაო დღის განმავლობაში (არაუგვიანეს 20:00 სთ).
  • "მოკითხვამდე" გზავნილს მიიღებთ თქვენი მისამართის მომსახურე საფოსტო სერვის ცენტრში, გაგზავნიდან მეორე დღეს.
  • გზავნილის სპეციალურ ადმინისტრაციულ ერთეულში მიწოდება 3-5 სამუშაო დღეში არაუგვიანეს 17:00 საათისა.
    სპეციალური ადმინისტრაციული ერთეულებია - მესტიის, სტეფანწმინდის, დუშეთის, თიანეთის, ცაგერის, ლენტეხის ადმინისტრაციული ერთეულები.
  • გზავნილს გაგზავნისას ენიჭება საკონტროლო კოდი.
  • გზავნილის ადგილმდებარეობის/სტატუსის გადამოწმება შესაძლებელია gpost.ge საიტზე საკონტროლო კოდის მეშვეობით.
  • *დაზღვევის მიზნით შესაძლოა საქართველოს ფოსტის დამატებითი სერვისით სარგებლობა შეკვეთის გაფორმების მომენტში: ორვიზიტიანი მომსახურება და ჩაუბარებელი გზავნილის ს/ც-ში გადამისამართება.

 

DELIVO
გადაცვლა ან პროდუქტის დაბრუნება

შეძენილი პროდუქცია ვიზუალურად მოწმდება გამოგზავნამდე. თუ იგი დაზიანდა ტრანსპორტირებისას და მისი გამოყენება შეუძლებელია, ასევე თუ პროდუქცია გამოგზავნილია შეცდომით, გთხოვთ გვაცნობოთ ფაქტის დადგომისთანავე, რათა მივიღოთ შესაბამისი ზომები.

იმ შემთხვევაში თუ პროდუქცია გამოგზავნილია შეკვეთის შესაბამისად და მომხმარებლის მიზეზით ხდება მისი გადაცვლა ან დაბრუნება, გთხოვთ გაითვალისწინოთ:

  • შეძენილი პროდუქტი უნდა იყოს მის ორიგინალურ მდგომარეობაში
  • გადაცვლა ან დაბრუნება შესაძლებელია 14 კალენდარული დღის განმავლობაში
  • პროდუქციის გადაცვლის ტრანსპორტირების ღირებულება ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ
  • დაბრუნებული პროდუქციის ღირებულების მყიდველისთვის ანაზღაურება მოხდება მაღაზიის მიერ ტრანსპორტირებისთვის გაწეული ხარჯების გამოკლებით
  • მომხმარებლის მიერ პროდუქციის გადაცვლა/დაბრუნება შესაძლებელია ონლაინ მაღაზიის საწყობის მისამართზე ქალაქ ოზურგეთში

შეძენილი პროდუქტის გადაცვლა ან დაბრუნება არ ხდება თუ სრულდება ჩამოთვლილიდან ერთი პირობა მაინც:

  • პროდუქტი გამოყენებულია
  • პროდუქტის/ეტიკეტის დაზიანება მოხდა შეკვეთის მომხმარებლისთვის ჩაბარების შემდეგ
  • შეკვეთის ჩაბარებიდან გასულია 14 კალენდარული დღე
  • არ არის შეძენილი ჩვენს მაღაზიაში