ᲮᲨᲘᲠᲐᲓ ᲓᲐᲡᲛᲣᲚᲘ ᲨᲔᲙᲘᲗᲮᲕᲔᲑᲘ
დიახ, თუმცა გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ პროდუქტის ფერის ტონი შეიძლება განსხვავდებოდეს რეალურისგან, იმ მოწყობილობის ეკრანის პარამეტრებიდან გამომდინარე, რომლითაც ნახულობთ პროდუქტის სურათს. შეძენამდე გთხოვთ გაეცნოთ პროდუქტის აღწერას.
შეკვეთის ქვითარი/ინვოისი იგზავნება შეკვეთაში მითითებულ ელ-ფოსტაზე, ხოლო რეგისტრირებული მომხმარებლებისთვის ანგარიშის რეგისტრაციისას მითითებულ ელ-ფოსტაზე. თუ ელ-ფოსტა შეცდომით იყო მითითებული, შეტყობინებას ვერ მიიღებთ. ამ შემთხვევაში დაგვიკავშირდით და მაღაზიის წარმომადგენელი მოგაწვდით მოთხოვნილ ინფორმაციას.
ნივთის დაბრუნება შესაძლებელია შეკვეთის ჩაბარებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში. გთხოვთ გაითვალისწინოთ:
1) თუ ნივთი გამოგზავნილია შეცდომით, ან დაზიანდა სატრანსპორტო კომპანიის ბრალეულობით გვაცნობეთ რაც შეიძლება მალე, რათა მივიღოთ შესაბამისი ზომები.
2) თუ ნივთის დაბრუნება გსურთ უმიზეზოდ, უბრალოდ გადაიფიქრეთ, აღარ გჭირდებათ ან სხვა, მაღაზიის მიერ ანაზღაურდება შეკვეთის ღირებულება სატრანსპორტო ხარჯების გამოკლებით.
შეკვეთის გასაუქმებლად გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ სატელეფონო ზარის მეშვეობით დღის საათებში ან მოგვწეროთ მოკლე ტექსტური შეტყობინება (სმს). თუ შეკვეთა ჯერ არ არის გადახდილი ან გამოგზავნილი მაღაზიის მიერ, შეკვეთის გაუქმება არ გამოიწვევს არანაირ ხარჯებს. ხოლო თუ შეკვეთა უკვე გამოგზავნილია, მისი გაუქმება/დაბრუნება დაკავშირებული იქნება გაურკვეულ სატრანსპორტო ხარჯებთან.
შეკვეთები იგზავნება მხოლოდ საქართველოს მასშტაბით. მიწოდება ხორციელდება მისამართზე ან საქართველოს ფოსტის სერვის ცენტრში ქვეყნის მასშტაბით.
სერვის ცენტრების ჩამონათვალს, მისამართს და სამუშაო საათებს იხილავთ ბმულზე: https://gpost.ge/help/offices